środa, 11 kwietnia 2018

Mantry po polsku - Ja Jestem Światłem - Afirmacja muzyczna

Muzykę i słowa do tej afirmacji ułożyłam sama.
Inspirowałam się kilkoma różnymi mantrami "I am" oraz mapą poziomów świadomości Hawkinsa.

Poniższa mantra jest na wysokich poziomach. Zaczyna się od Harmonii.


Wersja grana na flecie:
https://www.youtube.com/watch?v=jVrqkYPfMGM
Utwór powstał przedwczoraj i dlatego jest jeszcze niedoszlifowany. 
Poćwiczę i nagram lepszą wersję.
Naganie może stanowić przykład afirmacji muzycznej dla osób, które chcą sobie same pograć i pośpiewać.
Wersja śpiewana
https://www.youtube.com/watch?v=e-wC5vUXhbo

C               a Ja jestem światłem,
e
Jestem światłem,
           D
Duszy mej. 2x

          C               a                e
Ref.  Ja jestem, Ja jestem, Ja jestem. 4x

Ja jestem harmonią,
Jestem harmonią,
Duszy mej.

Ref.

Ja jestem mądrością,
Jestem mądrością,
Duszy mej.

Ref.

Ja jestem miłością,
Jestem miłością,
Duszy mej.

Ref.

Ja jestem radością,
Jestem radością,
Duszy mej.

Ref.

Ja jestem pokojem,
Jestem pokojem,
Duszy mej.

Ref.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...