czwartek, 26 kwietnia 2018

Pan jest mocą... Bóg jest mocą....

Śpiewajcie tylko pozytywne pieśni. 
Takie, które was wzniosą ku górze (-:

Jeśli pojawiają się dołujące słowa, o niskich wibracjach, źle kojarzące się - zamieniajcie je pozytywnymi.
W tej pieśni zostało zmienione jedno słowo.

Słowo Pan zmieniam na Bóg gdyż Bóg jest Bogiem.
A Pan może  mieć różne określenia. (człowiek, mężczyzna , facet)

Bóg jest mocą swojego ludu         CaFG
Pieśnią moją jest Bóg                   CFG
Moja siła i moja moc                    dea
On jest mym Bogiem                    GC
Nie jestem sam                            FG
W nim moja siła                           ea
Nie jestem sam                            GC  


(tarcza - kojarzy się z bronią, wojną przemocą )-:


Wersja z YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=cB7VTlERZLI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...