wtorek, 10 kwietnia 2018

Łączę się z mądrością wewnątrz mnie - Afirmacja muzyczna.

Nagrałam w końcu afirmacje, której słowa w języku polskim sami przygotowaliśmy.
Słowa są inspirowane mapą poziomów świadomości Dawida Hawkinsa
A muzyka inspirowana mantrą. Ong Namo Guru Dev Namo.
Poniżej link do mojej propozycji zaśpiewania.




https://youtu.be/1gvDt6cKpsM


 

 

 

We wcześniejszym wpisie są słowa i chwyty gitarowe.


Poniżej mapa poziomów świadomości.
Najniżej są emocje, uczucia, które mają najniższą wibrację, częstotliwość. Działają one destrukcyjnie i wywołują choroby.
W połowie skali są dopiero uczucia, które wspierają zdrowienie i uzdrawianie. Zaczynają się one od odwagi.
Dla tego też afirmacja muzyczna, której tekst ułożyliśmy, zaczyna się od poziomu odwagi i idzie ku górze.
Tak, by wspierała zdrowienie i rozwój duchowy.
Jest to przejście po poziomach.
Moja propozycja jest jeszcze następująca.
Żeby osoby, które są na niskich poziomach wibracyjnych po woli wspinały się na wyższe poziomy, nie można niczego na siłę przyspieszyć.
Można na przykład w kółko śpiewać.
Łączę się z odwaga wewnątrz mnie lub łączę się z miłością wewnątrz mnie itp.
Potem przechodzić na wyższe  poziomy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...