wtorek, 3 kwietnia 2018

Ho`oponopono po polsku

Witam

Tak jak napisałam we wcześniejszym poście nagrałam polską wersje tej mantry.
Wyszło to tak sobie, taka amatorska wersja. Przepraszam ale nie mam dobrego sprzętu do nagrywania, nagrałam na zwykłej komórce. Wybaczcie mi niedociągnięcia gdyż dawno nie grałam. Gitarę mam dopiero od tygodnia. Dziękuję za wysłuchanie, jeśli dacie rade tego wysłuchać to naprawdę jesteście super Kocham Was.



Zachęcam do grania i śpiewania pozytywnych piosenek. Jeśli ktoś to lubi, to jest to sposób na naturalne podniesienie wibracji.

 Przepraszam, Proszę Wybacz mi, Dziękuję Ci, Kocham Cię.



CG   Przepraszam
aG   Proszę wybacz mi
CG   Dziękuję Ci
aG   Kocham Cię


 https://www.youtube.com/watch?v=qaih24nI4bs

Trochę cicho wyszło to nagranie. Lepsza jakość dźwięku jest przy słuchaniu w słuchawkach.
Gdy nagram lepszą wersję to wstawię na blogu.
Nie mogę się doczekać żeby zrobiło się cieplej wtedy będę grać i śpiewać na  łonie przyrody.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...