sobota, 24 marca 2018

Mantry po polsku "Ho`oponopono". Chwyty gitarowe.


Słuchałam mantr w różnych językach ale nigdzie na YouTube nie mogłam znaleźć mantr śpiewanych po polsku.
Przyszedł mi więc pomysł żebym sama zaczęła je śpiewać.
Do śpiewania potrzebny jest jakiś podkład muzyczny.
Kiedyś trochę grałam na gitarze ale już od dawna jej nie mam.
Gdy powiedziałam o tym pomyśle Darkowi powiedział,
że kupi mi w prezencie gitarę.
Od dziś mam gitarę.
Zaczynam ćwiczyć, grać i śpiewać pierwsza prostą mantrę.
Jest to utwór  "Ho`oponopono".
Łatwy do przetłumaczenia z wersji angielskiej gdyż ma tylko 4 słowa.
Przepraszam, Proszę wybacz mi, Dziękuje Ci, Kocham Cię

Dziś ułożyłam chwyty do tego utworu, ćwiczę śpiew i granie.
Gdy trochę da się to już wysłuchać, nagram na kamerce komórkowej
i wstawię na  bloga swoją amatorską wersję.

Dziś podaje akordy, które ułożyłam i poniżej wersję angielską.

CG   Przepraszam
aG   Proszę wybacz mi
CG   Dziękuję Ci
aG   Kocham Cię



Link do utworu w wersji angielskiej:

https://www.youtube.com/watch?v=2pfNkNKIaMo

P.S. W kolejnym wpisie nagranie tej mantry w moim wykonaniu.



2 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie posłucham nagrania;) Zawsze coś nowego do repertuaru. Ja tak teraz planuje kupić i tak nową gitarę. Mam instrumenty muzyczne sklep godny polecenia, ceny są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...