poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Inny Świat - Antonina Krzyszton. Chwyty gitarowe.


Ułożyłam chwyty, bo te które znalazłam w internecie na innych stronach zupełnie mi nie pasowały.

e               D                                 e
Jest inny świat, tak wiem gdzieś tu
 e            D                                         e
Nie za lasami tam, po prostu on jest tu
e                        D.                         e
I czuje płonie światło tuż obok nas
e                               e
Tak czuję światło płonie
e                            D                         e
I złoty deszcz, a tęcza tęcza nad głową
e                             e
Wystarczy tylko spojrzeć.

Ref.
       G                              D
O-o-o mój świat, twój świat
                         C                      e
Niechaj spadają łuski z moich oczu
       G                               D
O-o-o mój świat, twój świat
C                               e
Cała twarz twoja, płomień.

Link do tego utworu:
https://www.youtube.com/watch?v=4-htBDTdWic


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...