środa, 19 czerwca 2019

Moja Własna Afirmacja




Napisz swoją własną afirmację. Możesz wzorować się na mojej zmieniając ją tak, by pasowała do Ciebie.

Moja afirmacja również będzie się zmieniała, będę ją poprawiała, na bieżąco, by pasowała do chwili obecnej. Ma mi pomagać i dobrze na mnie wpływać.

Piszcie afirmację w pozytywie. Wybierajcie piękne słowa i zwroty mające wysoką wibrację.

Nie piszcie słów z nie np. nie jestem smutna, nie jestem zła.
Piszcie jestem wesoła, jestem spokojna.
Wasza podświadomość bowiem odrzuci słowo "nie" i zapisze je jako słowo negatywne o niskiej wibracji. 


*

Mam dużo energii. Energię nabieram robiąc rzeczy, które sprawiają mi przyjemność i radość. Do których mam entuzjazm i zapał w danej chwili.

Jest to śpiewanie, pisanie piosenek i tekstów o pozytywnych wibracjach. Streszczanie książek o rozwoju duchowym, wybieranie i pisane wybranych fragmentów z nich na blogu. To działa dobrze na mój rozwój i pozytywne myślenie.  

Taniec. Jazda na rowerze. Kontakt z przyrodą. Przebywanie wśród natury... 

Realizowanie swoich marzeń i pragnień mnie wzmacnia. Mam dzięki temu siłę do pracy. 


Dbam o swoje zdrowie. Dzięki temu zdrowieję i nabieram siły.

Odczuwam spokój. Odpoczywam. Jestem tu i teraz..... 


Cieszę się chwilą obecną i trwam w niej......... 


Odczuwam miłość i inne pozytywne uczucia i emocje takie jak: odwaga, zaufanie, optymizm, nadzieja,
ochota, harmonia, akceptacja, wybaczenie, rozsądek, zrozumienie, miłość, dobroć, radość, pogoda ducha, spokój, pokój, doskonałość, błogość, jedność .......

Odpoczywam i relaksuję się........

Odpoczywam w taki sposób, w jaki najbardziej potrzebuję w danej chwili. Czasami jest to sposób aktywny, czasami bierny.

Skupiam się na tym co jest tu i teraz ......


Obserwuję. Podziwiam przyrodę i inne piękne rzeczy, które są wokół mnie. Kwiaty, drzewa, widoki natury, obrazy, zdjęcia...


Wyciszam i uspokajam umysł....


Koncentruje się na pozytywnych, pięknych stronach życia.


Robię częste, krótkie przerwy w pracy, by odpocząć, zrelaksować się i wyciszyć umył.


Przebywam dużo wśród natury, zieleni drzew, które pozytywnie na mnie wpływają. 


Jeżdżę rowerem i spaceruję......


Jestem łagodna dla siebie, ludzi, zwierząt, przyrody, roślinności i całego świata.


Akceptuję to co przynosi mi życie... 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-)

  Poezja kowidowa, antylogdaunowa :-) Nie róbcie ludziom więzienia Nie róbcie życia nie do zniesienia Człowiek, człowieka potrzebuje Bratnie...